ForexForum.se - Diskutera Valutahandel & Forex  
annons:

Gå tillbaka   ForexForum.se - Diskutera Valutahandel & Forex > ForexForum.se > Support Forum
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Support Forum Ämnen som gäller forumet.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-08-01, 13:51
ekober ekober är inte uppkopplad
Landshövding

Reg.datum: Oct 2008
Standard inlägg vi aemail

Hej

Går det att ordna så att när det komme rin ett inlägg på forumet så skickas ett mail , vilket gör att man kan bevaka.
Hur bevakar man annars? gå in på forum ofta eller?
Svara med citat
Gammal 2009-08-01, 15:30
JD JD är inte uppkopplad
Riksföreståndare

Reg.datum: Mar 2007
Standard

Hej,

Du kan få uppdateringar per epost vid nya inlägg genom att prenumerera på ett ämne.

För att ställa in prenumeration av nya inlägg för ett ämne, vänligen följ följande instruktioner:
1. Tryck på det ämne du vill prenumerera på.
2. I toppen av ämnet finns det en flik som heter "Ämnesverktyg" (jämte "Sök i det här ämnet".
3. Tryck på "Ämnesverktyg" och välj "Prenumerera på det här ämnet".
4. Gör sedan ditt val på den nya sidan du kommer till och tryck på knappen "Lägg till prenumeration".

Uppdateringar vid nya inlägg till valt ämne skickas då till den epost adress du skrivit in vid registrering på forumet.

Hör gärna av dig ifall du inte hittar fliken eller om du vill att jag ska förklara det ytterligare.

Med vänliga hälsningar,
Jonas
Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 10:29
jan jan är inte uppkopplad
Handelsminister

Reg.datum: Dec 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JD Visa inlägg
Hej,

Du kan få uppdateringar per epost vid nya inlägg genom att prenumerera på ett ämne.

För att ställa in prenumeration av nya inlägg för ett ämne, vänligen följ följande instruktioner:
1. Tryck på det ämne du vill prenumerera på.
2. I toppen av ämnet finns det en flik som heter "Ämnesverktyg" (jämte "Sök i det här ämnet".
3. Tryck på "Ämnesverktyg" och välj "Prenumerera på det här ämnet".
4. Gör sedan ditt val på den nya sidan du kommer till och tryck på knappen "Lägg till prenumeration".

Uppdateringar vid nya inlägg till valt ämne skickas då till den epost adress du skrivit in vid registrering på forumet.

Hör gärna av dig ifall du inte hittar fliken eller om du vill att jag ska förklara det ytterligare.

Med vänliga hälsningar,
Jonas

kan du öppna en eget ämne åt david olsson.Nu har han varit tyst i flera veckor och när vi börjat skriva igen buter han ut tråden direkt
Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 14:14
JD JD är inte uppkopplad
Riksföreståndare

Reg.datum: Mar 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jan Visa inlägg
kan du öppna en eget ämne åt david olsson.Nu har han varit tyst i flera veckor och när vi börjat skriva igen buter han ut tråden direkt
Hej Jan,

Alla kan öppna egna ämnen, jag tror att du blandar ihop "ämnen" med kategorier. "Dagens Tips" är inte ett ämne utan en kategori. En kategori kan alla posta i.
Vad jag kan se så postar David Olsson korrekt eftersom "Dagens Tips" är till för att samla alla de ämnen som görs separat, dvs om man inte vill posta alla sina analyser i en och samma tråd kan man posta under kategorin "Dagens Tips" och ha olika trådar för liknande ämnen.
Jan, jag öppnade "Dagens Tips" specifikt på din begäran eftersom vad jag förstod så tyckte du att kategorin "Valutahandel" hade för många separata trådar med liknande ämnen och ifall någon önskade göra många separata trådar skulle det göras någon annanstans (såsom i Dagens Tips).

Det bästa är om du själv i kategorin "Valutahandel" öppnar en tråd med t.ex. titeln "Jans Analyser". I sådant fall är detta ditt ämne och andra bör inte posta i din tråd.
För att öppna ett eget ämne trycker du på kategorin "Valutahandel" (allmänt forum gällande valutahandel"). Därefter ser du till vänster i toppen i forumet en knapp där det står "Nytt Ämne". Tryck på denna och skriv in titeln på ditt ämne. Du har nu skapat din egen tråd!

Hoppas jag förstått din fråga korrekt, hör annars gärna av dig igen så förklarar jag ytterligare.

Mvh, Jonas
Svara med citat
Svara

annons:

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:50.

Copyright © 2009 ForexForum.se